Na każdym etapie współpracy z klientem dbamy o maksymalną wiedzę na temat procesów zachodzących w jego otoczeniu, ale także skutków naszych działań doradczych. W zależności od problemu, z którym musimy się zmierzyć i charakterystyki projektu tworzymy modele pomiarowe wraz z instrukcją dla klienta jak z nich efektywnie korzystać. Wychodzimy również na przeciw problemowi braku czasu w zespołach u naszych klientów, dlatego realizujemy również zlecenia przygotowania raportów i analiz na temat wybranego zagadnienia.

Tworząc zestawy narzędzi analitycznych opieramy się na monitoringu mediów, monitoring obecności marki w Internecie, w tym social media, wskaźnikach CPM i AVE. Stosujemy również klasyczne metody badania rynku, w tym pomiary pamięci przesłania kampanii, w tym badanie wspomaganej i spontanicznej świadomości marki. W zastosowanych badaniach staramy się także określić stopień sympatii, image marki czy także gotowość do dokonania zakupu, czyli szukamy zależności między działaniami w zakresie sponsoringu z decyzjami zakupowymi klientów sponsora.