SV Sportmarketing sp. z o.o. to nowa inicjatywa na rynku biznesu sportowego, która powstała z inicjatywy Marty Szymańskiej i Roberta Pochanke. To połączenie kompetencji i doświadczenia zdobytych na różnych płaszczyznach życia gospodarczego i w sporcie.

Każdy z nas ma swoje unikalne kompetencje, a za sobą kilkadziesiąt udanych projektów zarówno w sporcie jak i poza nim – z sukcesem działamy w obszarze marketingu, sprzedaży, finansów, komunikacji i PR. Łączy nas kompleksowe podejście do produktu sportowego oraz innowacyjność w projektowaniu rzeczywistości.

Wierzymy, że kluczem do udanej współpracy ze sportowcem, klubem sportowym lub organizatorem imprezysportowej, jest wiedza, projektowe podejście do problemu, oraz odwaga, aby narzędzia i rozwiązania dostępne w międzynarodowym biznesie, stosować w świecie sportu, przy zarządzaniu produktem sportowym.

Dbamy o najwyższe standardy współpracy z klientami i podwykonawcami. Wartości znane ze świata sportu takie jak determinacja, fair-play, przejrzyste zasady stosujemy na co dzień w naszej pracy. W oparciu o sportową postawę realizujemy projekty o zasięgu ogólnopolskim jak i międzynarodowym. W zakresie fundraisingu i zarządzania projektami wspieramy powstałą w 2013 roku Fundację Sport Value.